och så började lägenehets jakten igen

har nu letat upp numret till de brita skickade igår så idag ska jag sätta mig å ringa ltie å hoppas på att få en visning!! var en i grunelökka som såg intressant ut! visst med min tur ser den väl hemsk ut näör jag ser på den haha, nä de kan fan itne bli värre än här :P
så ja full rulle nu när jag kom hem från jobbet ska plocka undan på rummet också. funderar på om jag ska ringa jörn eller skita i det:S
vill jag verkligen bo där med en knas till hyresvärd??
kanske mycket bättre så som jag tänker nu och hitta något annat!!

idag kommer angelica hem ska snacka ordentligt med henne också, tror hon stannar kvar i sin lgh., men man vet aldrig.
ikväll bär de va hem till cilie ska laga mat=) mums mums ja ni hörde rätt vi ska LAGA mat och inte köpa snabbmat:)
nu får de vara slut annars kommer vi få rulla oss fram till jobbet. hahaha

bästa med dagen hittills solen har hittat oss och de e super skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0