Mina tankar till er i norge!

Terrordåd i Oslo/Norge.
fyfan tänker på er allisammans! fyfan om något hänt er!
håll er inomhus!
vart är världe på väg? känns så overkligt att de händer i norden!? de "brukar" alltid vara överallt men inte här.
usch hur ska detta sluta..
Tänker på er!


har nu lämnat marias bil som jag har lånat ute på kontoret, in sedan till stan med mamma å alla de andra, åt lite lätt lunch inne på Hello. så gott !
snackat med fina kim-robin på telen , hon hade försökt få tag på mig, men som sagt är i halmstad och allt är så bra som de kan vara i nuläget.
min kropp är trött efter 1 veckas slit.
psykiskt och fysiskt utmattad.
huvudet är en enda stor röra
tankar jag inte får ihop
jag är förbannad
jag är ledsen
jag är trött
jag bara är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0