massa svar från lægenheter!!

Idag efter jobb så træffade jag cilie å angelica tog en kvick liten shopping runda innan jobb och åt max :P hittade en jætte fin klænning bara 100 kronor!! ska lægga upp bild på den i morgon=)
nu sitter vi och myser hemma hos cilie , jag har ætit bak potatis med god røra ocg cilie åt en pizza, nu myser vi med massa popcorn, munkar (chocklad) cola FØR idag e det SISTA dagen som vi ska mulla oss på detta viset nu får de vara nog:P lite ordning å reda ananrs så rullar vi till slut fram hahah
simpsons the movie ær på och nu ska munkarna ætas så hej hopp see yaa och sov gott
btw fått en massa svar på lægenheter så førhoppningsvis får jag gå på en visning på fredag =) en 5 rummare kollektiv fan så mycket bættre æn SF !! så jag hoppas innerligt på detta!!!:)

Kommentarer
Postat av: Cilie

haha... nå må vi gi oss!! snart ruller vi til jobben!:O gött med en siste fetonsdag :D

2011-07-06 @ 23:44:38
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

JA men nu idag så børjar allvaret :P hehe iallafalla mycket bættre æn innan :P ja du de var de men fasen så full i magen jag var nær jag "rullade" hem :P hahah

2011-07-07 @ 09:54:05
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0