Lunch

cilie och jag åt, spagetti å karbonader :) mums mums as mætt och go i magen

sedan læmnade jag mina skor på lagning och ja de finns hopp!!!! ska hæmta de i morgon :) och jag hoppas verkligen att de fixar dom!!
ænnu en gång jag ælskar dessa skorna! :) hoppas hoppas, håll alla tummar ni har!! :)
massa bilar idag på jobbet , vi e klara så nu sitter vi å chillar å har de gott :)

nu tjatar cilie på mig att bloggen handlar mye om henne s¨å nu ska jag prata om henne en massa :P hihih
hon e halv koreansk :) rødaktigt hår
bott i sverige
bor i norge
jobbar mye i bilgate
tycker om att vara med frida!! _=
så ja ditt namn kommer upp mycket ælskade cilie!!! :) :P


Kommentarer
Postat av: cilie

jaja... men frida jag älskar ju dig med :D selv om du får sånne små rykk med rare lyder innimellom :)

2011-07-01 @ 19:06:50
Postat av: Frida

haha men både du å jag e litte rara dærfør vi passar ihop :P dock bara jag som gøra rara ljud :P

2011-07-01 @ 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0