klädsel till begraving

har idag flängt runt på stan,
hittade tillslut en klänning som ajg ska ha på fredag, jätte söt, ska bra hitta ett par matchande skor till. hittade mig också en hatt. vit med ett svart band , vill ha ngt vitt. vill inte att hela kyrkan ska vara svart,
vill ha lite klick över de hela , vet att du nog hade velat de.
svårt de här med kläder, vad man ska ha på sig , men sen å andra sidan så ska ju inte en jävel bry sig vad man tar på sig, för de ju upp till var och en , vad vi förknippar med dig ! vår fina pappa!

vi åt sen lunch ute på coop eurostop, letade runt lite till , lite kvar att fixa men de ska nog gå bra.
i mon är de en tidig dag igen, fixa de sista, ringa bilfirman i hyltebruk och massa annat tjafs.

gulliga cilie & angelica har idag städat undan mitt rum i norge, SUPER TACK! älskar er!!!
förlåt för all skit jag hade !
ni är guldvärda!
är så tacksam för att jag har hittat 2 vänner som ni!
Ni är verkligen ONE OF A KIND!!!

träffade dan idag är grät - alltid lika jobbigt när folk undrar eller som då inte vet alls, och när den frågan kommer
Hur e de?
ja du vad ska man säga jag gråter..

emma ringde och hade heller ingen aning,
så ja 2 mentalbreakdown har jag haft
ibland om dagarna när jag känner vågorna av tårar så undrar jag när de kommer sluta.
när kommer tårarna ta slut.
kommer de vara så här nu? mer tid mellan vågorna eller tar de bara slut?

fredag kommer i stora steg , huvudet snurrar och jag vet knappt vad jag ska ta mig till. hela dagarna tänker jag på annat , eller ja försöker, vi skrattar skämtar, pratar om allt som  vart och kommer vara , men nu när jag ligger här själv så snurrar huvudet i 120..
vill inte att någonting ska vara sant, kan de inte få vara bara ett elakt skämt?!

Kommentarer
Postat av: Cilie

Det kommer til å gå bra Frida, det her klarer du fint! :) tenk heller at din pappa sitter sammen med englene å ser hvor flink du er på fredagen!:) han sitter der oppe å passer på deg :) <3

2011-07-27 @ 01:02:55
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

2011-07-28 @ 23:40:14
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0