Ingen bra start

pratade med min eventuella nya framtida hyresvärd
och aj massa jävla krångel , nu e de 1 kille och 1 tjej som ska flytta in i lägenheten, och kruxet är ju att jag vill ha undersängen. men ja nä de vet ju itne han om de går men vaddå? först till kvarn eller !! de konmmer i mitten av  juliå den adnra i augusti så va fan då hinner jag ju få en undersäng!! vad e problemet .. så nu e de inte sikkert att jag flyttar för fan att ligga i översängen som är inte äns 90 cm och utan planka!
I DONT THINK SO!!!!!
gaaaaaaaaaaaah blir tokig jag som trodde jag skulle komma härifrån...:(

och då angelica som skulle ta josefines rum så vi skulle få avrsitttå ja allt bara fuckar sig totalt!!!! bajs ANGELICA kom hem nu!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag kommer, jag kommer, jag kommer tiiiiiill dig!

2011-07-03 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0