Idag såg jag dig för sista gången

Idag åkte jag och mina 2 syskon upp till Sant Annas kapell. där pappa låg..
har haft sådan besöutsångest om jag vill se honom eller inte.
men jag  valde att se honom, träffa honom en sista gång...
han var jätte fin. helt perfekt, såg ut som om han sov. med ett leende på läpparna.

de hade klätt honom i hans favorit skjorta, satt på honom halsbandet han fått av oss med namnen på..
Ja pappa du var perfekt och jag ångrar INTE att jag såg dig en sista gång.
varenda del i mig skrek VAKNA, vad jag hade gett för att prata med dig en sista gång. se dina ögon. och bara hålla om dig!
DU fattas Oss


sedan bar de av till huset, idag hade vi hyrt släp, p fan vad vi har röjt. alla mina saker är nu hemma hos malin & krille i deras förråd. FAN OM NI FLYTTAR INOM SNAR FRAMTID:P
hela övervångingen är väck och alla möbler har vi huggt ihjäl!
KÄNSLAN ATT FÅ HAMRA SÖNDER ALLT TILL BRASVED ÄR HELT UNDERBAR!
ALL ILSKA, ALLA SMÄRTA
BARA HAMRA PÅ EN JÄVLA GALNING!!

nu e jag hemma nyduschad och ska försöka somna tidigt, upp vid 07.00 då bär de av till huset för ännu mera röj.
i morgon ska vi träffa prästen också.
det blev en som heter Peder - min gamla konfirmationspräst.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Man blir så rörd av allt du skriver. Fina ord o allt. Kram Mamma. <3 <3 <3

2011-07-22 @ 08:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0