Idag har jag gjort din rabatt fin!

Huset börjar nu bli alldeles tomt.
lika tomt som det är utan dig.

Har idag rensat i rabatterna, tagit bort alla hemska ormbunkar, jag kan lova de var över 100 stycken gråsuggor eller vad de nu heter. usch men Nu är de fint pappa! så fint som du vill ha det!

jag & mamma irene städar i köket, jag ska ta ner en jätte ful lampa och får fan inte ner den. så jag tar saxen och klipper av sladden, irene ser mig klippa av den!
vänder mig om slänger lampan i sopsäcken och går tillbaka mot fönstret för att ta resterande av sladde som hänger kvar från ´väggen jag klippte av.
Det finns ingen sladd!!!

hittar inte denna sladd, den är som uppslukad från jordens yta, dragen in i väggen , lagd i ett i skåt
ja den finns fan ingenstans!
Irene & jag letarfinner inte ett dyft..

Tror du pappa kanske blev lite arg att jag klippte ner din lampa så du ville jävlas lite med mig!

Men det är lugnt pappa huvudsaken är att du är runt oss!
Älskar dig!

in till stan kaffe ute hos maria , stack med sista sakerna hem till malin, bärde en byrå upp till milla.
sedan iväg för att tvätta bilen. 1 timme !!! tog de jävla GÖR DET SJÄLV!!!!
JAJA iväg för vi skulle köpa cola , då stängde coop 21.00 vi var där 21.02..!

stack till Hemmakväll - de var stängt pga  RÅN

åkte då till MAXI jaa öppet! WOW skulle köpa creamy pepper sauce kalrt den var den enda såsen som var helt slut!

as lång kö ser ut som skit

hem slänga i sig mat duschad och äntligen fräsch å nu gottar vi oss i sängen!!

God natt
efter en jävla dag!
ingen medvind alls.
kan de inte vända lite?

Älska


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken otur du hade, allt stängt eller slut. Det e säkert Pappa som jävlas med dig

2011-07-23 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0