God middag!

Vaknade upp utvilad och kände mig helt underbar! lår och snooozade , första gången på länge!! Just Lovely!!
satte på datan før att kolla vart lägenheten jag sk akolla på låg exakt  men nu desto mer jag kollar på den så är den itne så okej som man trodde så jag skiter i de for denna gång när jag flyttar ska den vara näst intill perfekt!!!

hopp in i duschen och nu är jag hemma hos cilie äta lite lunch guess what!! FISKPINNAR!!! fyfan vad gott har jag inte ätit på ja , ja vet inte hur länge!! MUMS
cilie som inte vill att jag ska hjälpa till , så jag sitter fint vid bordet och pillar på datan istället:P heheh ska försöka hjälpa lite iallafall,,
hej svejs seee you later!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0