Fredags mys !!



Cilie & Angelica tycker inte om regnet!!
eller kanske e de kameran :P



pupper , pupper , pupper överallt:)



tjoho ! nu e vi på väg hem till cilie för att mysa till de ordentligt med mat å massa gottit!!



Varma mackor!!!! ÅH de var så otroligt gott! ahh men gud så mätt jag blev,
och cilie å hennes stackars järn.. min "sörja" stuvning rann ut så cilie hade fullt sjå med att torka hahah



höhö nu kan man knappt hålla ögonen öppna hahah, snyggve , men ja den bjuder jag på :D

nu ligger jag i sängen & när jag kommer hem då har johanna flyttat ut eller aj ut å ut:P in till linda hennes kompis, för innan i morse då flyttade jennifer hem till sverige. så nu har man fått eget rum igen :) skönt men lite tråkigt kanske.. eller NEJ haha får jag garderober och space IGEN
hihih lite lycka allt :P hihih

nu e de sussa tid ligger å lyssnar på härlig musik och njuter av att slippa stressa , för i morgon är de inget jobb förrän 17.00!! så skönt!
god natt god natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0