Despicable me!!

efter jobb , angelica skulle hem å tvätta!! yes i know på en LÖRDAGS kväll!! well well:P
jag å cilie gick hem till mig ingen aning om vad vi skulle hitta på. äta iallafall , vi hamnade på Akes åt hur mye som helst pizza + pommes!! MUMMA!!! sprang inom kiwi innan de stängde å köpa daim glass!! fyfan   vad god den var! åhh har massa kvar i frysen FAN TA OM NGN ÄTER UPP DEN!!

kollade på despicable me så bra haah skrattar lika mye varje gång haha

HES SO FLUFFY IM GONNA DIE!! HAHAHAHAHAHAH

nu ligger jag ba i sängen å ska städa iordning lite så slipper jag göra allt i morgon, sover hellre så länge jag kan tihi. jobbe dag i mon med + att de e söndag, suck så var de snart måndag igen fortare än vad man anar.. blääää måste komma på någe bra att laga till gubbarna på jobbet!
Några förslag?
det ska gå fort
inte för dyrt
lätt att göra till många!!
KOM MED MÅNGA FÖRSLAG!



GLADA CILIE



GLADA JAG



- SLUTA NU CILIE ,
plupp plupp plupp plupp.... muhahahah



Akes!



Daim glassen! to die for!! mumma mumma!!!


Nu är de god natt för mig å er andra sussa sött!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder. Älskar dig

2011-07-10 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0