bulimi för dagen

ja kvällen igår kunde man räkna ut hur den skulle bli, men men smart att vara efterklok, drack som den svamp jag är, och ja precis som alla säger de var jävligt skönt helt underbart, men idag inte så bra...
de srämmer mig lite hur ett sådant rus sedan ger en magont, och har legat å spytt hela dagen, nog fan inte långt ifrån förgiftning, en öl nu å jag hade blitt kalas igen.
fyfan..
kim å melina hjälpte mig hem, ekkasit hämtade oss, å jag socv hos melina efter mycketr om och men, att jag tänkte gå hem , melina tvingade i mig i säng sa hon, tur de vem vet annars var fan man hade tagit vägen..
så dagen idag har vi verligen bara slappat, de har ätit och jag har haft bulimi som sagt hela dagen..
& söndag är de idag de betyder PIZZZA!!!
så snart bulimin är över så kör vi på fetma igen :D
LOvli

Kommentarer
Postat av: Cilie

i like it, altså bare den delen med pizza da ;)

2011-07-24 @ 23:55:41
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

hahah ja du god var den!!! :) Saknar dig!!

2011-07-25 @ 10:38:45
Postat av: Cilie

i miss you too, kan du komme tilbake snart lr? :/

2011-07-26 @ 12:03:17
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

OCH JAG DIG! kommer snart!!

2011-07-26 @ 18:59:34
Postat av: Cilie

lover du det fridis? :/ da skal vi spise pommes med dip på max!! :O

2011-07-26 @ 22:09:55
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0