ännu en dag som gått till ända.

Träffade idag kim & ekkasit och åt lunch på blue thai, länge sen sist. blev en snabbis i stan fö rbägge de två skulle tillbaka till jobbet. åkte hem och la mig i soffan och kollade på Arthur and the minmoys eller hur de nu stavas:P charmig film! bölig som jag då e och har alltid varit så självklart kom de några tårar i slutet..

gick sedan hem till milla, kollade som sagt runt på lite låtar till på fredag...
tror nog vi har de slutgiltiga som vi ska ha.. de kommer upp i morgon.
taco kväll blev de idag! Lotta millas flickvän kom idag ner från stockholm. myspys"!
nu e jag precis hemkommen och ska ligga och kolla på ghost whisperer hela natten.
de e master planen för denna kväll som nu ännu en gång har gått mot sitt slut.

tiden går så grymt fort så jag blir helt kall

2 veckor sen du dog min fina pappa
2 veckor har jag nu varit i halmstad
2 veckor bara konstiga..
fan vad tiden går fort..

Sov gott allisammans i morgon får vi hoppas på en solig dag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0