1 vecka har nu passerat...

1 vecka sen idag så gick min pappa bort.
pappa till Mig , Milla å Emma
Världens finaste pappa
Christer Andersson
59 år gammal
gick hastigt bort.

en vecka har nu passerat, vart i halmstad en vecka, planering av de hemska begravingen tar all kraft man har, rensa huset med 59 års historia, det är hem till mina grejer, farmor/farfars grejor och själcklart min pappas grejer.

Att du är borta kan jag inte smälta, att du  inte kommer tilbaka.
har inte velat skriva något på min blogg, men samtidigt nu så känns de som en början på att kunna bearbeta de, sakta men säkert, här får jag inga frågor rätt i ansiktet, inga leeden som frågar hur de e.
bara jag som får lätta på trycket.

vill ha dig hos mig.
vill inte vara själv
vill se dig
vill röra dig
vill pussa dig
vill hållla om dig
vill prata med dig
vill bara ha dig hos mig! vill inget annat,

Alla ni som stöttar och finns tack!!

Saknar er i Norge!
Vi ses snart!

Älskar dig Pappa ♥




Kommentarer
Postat av: angelica

Jag saknar dig också! <3

2011-07-18 @ 21:17:09
Postat av: Cilie

jeg savner deg å!! <3

2011-07-19 @ 00:49:37
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida



2011-07-19 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0