Tisdag med familjen johansson

Krille & malin hämtade upp mig skulle passa neo snabbt på morgonen,
söta neo å jag vi åt frukost på mcDonald sen gick vi och köpte bröd inne på Hemköp, mötte upp malin å krille å gick till ank dammen borta vid norre port:)

neo tyckte de var jätte roligt! jag tycker inte om fåglar men jag överlevde. elle rrättare sagt med nöd å näppe, de fula ankorna är sin sak men sen började de flyga in fiskmåsar, då gapade jag och malin och sprang runt som 2 små flickor,. usch för dessa fåglar.. neo var duktigt och jagade bort de fula fiskmåsarna  , så JA vi hade våran livvakt med oss!!

åkte sen hem till malin å krille , degade i soffan , sen stack de i väg på lucia firande på neos dagis .

ngn timme senare ÄNTLIGEN kom d ehem , nu blir de mat , hungriga som svin!!!! potatisgratäng, å biff + beasås!

kom kom också å joinade oss, vi kollade sedan på film

hela dagen bara helt underbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0