mysig dag!

gick upp tidigt och bara låg i soffan och hade de gott, kolade desperata hemmafruar. vi 15 gick jag hem till joanna, jack och malin kom också dit, lite lekdag för barnen. joanna såg jätte bra ut och lilla theo var jätte söt! drack kaffe och tjötade, väldans trevligt!!!!

åkte sedan hem krille hämtade oss, och vi åt lite kvällsmat, krille å jag stack sedan till city gross för att handla inför lördag, så nu är allt fixat och klart inför lördagen nu ska bara maten lagas sen har vi ett julbord:D mums mums,

150 kr per person inte illa!!

krille släppte sedan av mig hos emma , så länge sen vi sågs!! massa prat och trevligheter, nu släppte hon av mig "hemma" tänkte lite mer av desperata hemmafruar innan sängen kallar,

ska spela lite med på ett spel jag funnit på internet helt cp! kommer inte längre än level 5 helt sjukt , men väldigt beroende framkallande.. suck suck,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0