Toscana !



Ja ni som känner mig väl, vet att jag ska ha et thus i Toscana! åh vad finns de att inte gilla!
fridfullt
vackert
bara så dära perfekt!
skiter i om jag bor där 1 vecka å sen dör men ha ett hus i Toscana de ska jag!!
Se you in tuscany!!

Pratade med en kompis från moskva innan så jag tror nog att efter thailand så drar jag nog en vända dit! moskva liksom häfitgt, hur cool som helst å ha fått vara där! så ja som ni alla märker MÅNGA planer, men vill ni veta de bästa!. jag är en sån som faktiskt kommer till att göra de också!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du och ditt hus i Toscana. Men du köper nog ett en vacker dag. Kram Mamma

2011-08-17 @ 18:00:54
Postat av: Frida

Klart! ser de inte underbart ut då eller!?!?:)

2011-08-17 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0