Tjollahoppåhejsansa!

På jobb i morse ut till skedsmo, lugn dag idag , læste klart min bok

Expert på att rodna AV Katarina Von Bredow

charmig bok ! sitter sjælv och rodnar hela tiden, den ær precis så som de var nær man gick i 8:an 15 år , allt hon skriver tonåringarnas tænk, dær har man sjælv vart! Rekomenderar STARKT!!

Nu e man på Stena line , guest service, jobabr hær till 17 sen bær de av till bilgaten. lugnt inte mycket folk, haft 1 so far :)

pratde lite med brita precis , allt om thailand, har ju som sagt itne æn kunnat fullt bestæmma mig i mitt huvud om jag vill tillbaka hit de sista månaderna innan jag tar motorcykel kørkortet, eller om jag ska resa fram till att jag tar kørkortet :S många frågetecken, nu ahr jag iallafall næmnt att jag ska till thailand, så nu återstår bara att snakke med kim så vi får bokat denna resa någon gång!!

Bra sidor att boka resor på

www.jet.com
www.flygstolar.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0