svulla dag igen.. inte bra

ja herre gud detta måste sluta, inte bra att vara ledig i flera timmar om dagen :P kom som sgt hem innan tidigt å har fan inte gjort annat n svullat. jag var som tur inte ensam.:P jag , angelica å sofie, choklad, chips, kaker, chokladbollar, och en jävla massa sex and the city!:)

nyduschad och har rakat benen , kom på mig själv med att vintern inte e här ännu så jag tog av mig vinter pälsen :) ett sår fick jag på köpet, Karma , så går de när man skiter i att vinter pälsen bara blir varmare och varmare.. aja nu e de gjort :)

tidig säng idag tror jag, e lite sliten efter en sådan här slappe dag ...

i mon ska jag träffa CILIE- Loveilove



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0