Soliga sköna dag!

IN i duschen sen stack jag till stan mötte upp milla å emma.

snabb visit inne i stan sedan drog vi ut till pappa, var ju tvugna att klippa de as långa gräset, svettades som  ett svin solen stekte och detta jävla gräs trodde adlrig de skulle ta slut. hahahtog idag också massa kort på bilar och skit sådant som vi ska bli av med. tog med pappas bil in till stan tvättade pappas bil + emmas bil.. åt mat på Britts Mums kättbullar mos sås å lingon:D mus fillibabba!!
kom hem helt slut i kroppen emn vädret e så fint denna kväll så nu har vi vart iväg och tagit första doppet! Äntligen har man badat i svenskt vatten :P
underbart! inte alls kallt inte som jag trodde de skulle va.
nyduschad nu och kroppen har slutat klia , skönt skönt.













pratade med angelica innan , DÅLIGA NYHETER! en tjej har flyttat in i hennes rum där jag skulle bo och nu får itne jag plats! eller jo jag får plats men inte mina saker.. asså hur mycket saker hade hon med sig eller`?? så ja  inte alls någon medvind där heller.
så nu går mitt huvud i 120 och funderar på att sticka till norge den 12 augusti jobba augusti/september ut och  sedan ta mitt pick å pack å dra utomlands.. nu pallar jag inte mer.
kan de inte gå bra någon gång????
FAAAAAAAAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0