SÅ KOMISKT!!

Haha , de har varit ett jävla liv på ena tjejjen i lägenheten, hahah hon har kompis som är här hela tiden, hon sover här och är här hela tiden när ingen är här. inte så roligt med okända människor, i sitt hem hela tiden som man då har alla sina saker, pengar smycken cigg ja sånna saker men men l visst får man ha kompisar men de behöver ju inte vara här 24/7  när vi redan bor 6 stycken,  jaja whatever!!
men iallafall, nu säger sofie till henne för hon delar då rum med henne, och börjar bli jävligt trött på att de alltid ligger en främmande person i sängen och sover så säger hon att vaddå??
angelica hade ju en kompis som var här helt själv!! är de okej för henne men inte för mig ??? HAllå!!!!
hon kommer in och säger samma sak till oss andra och angelica frågar vem har jag haft här som varit här när jag inte vart hemma, och hon pekar på MIG!!! hahahah jag frågar om hon menar häromdagen hon säger ja och jag knäcker mig å säger
Jag bor här om du inte visste de:P jag betalar hyra och har bott här i 2 veckor,, så de vore snällt om jag fick vara här själv , hahah hon ba ähh oj , JA VERKLIGEN OJ!!

snacka kort minne, sa de när jag träffade henne för då 2 veckor sen, och ba hej jag har flyttat in!!
men men HAHAH bara så jävla komiskt!!!

muhahahah

nu e det natt ligger i sängen och snackar babbel !

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0