nu e de närmare sagt bestämt..

angelica tycker de blir för trångt att bo 3 i hennes rum , självklart tycker jag de med men fan varför skulle de flytta in ngn precis nu.. suck suck så nu , e man väldit hemlös hade ändå de som en säkerhet, å detta  suger pung.. Förstår dig angelica det är lugnt!

så ja nu blir de väl nödsituation att bo på kaninen inte så lyckat vill inte bo på föreningen. mår fan dåligt av att bo där. förstår inte de som bott där i evigheter så ja nu blir verkligen att försöka hitta ett boende bara fram till sista september. så ja jag tror nog nu att jag säger upp mig från allt å flyttar hem och tar de från där.. bajs men ja planen gå vidare ska söka in på flygvärdinna utbildning..

känns rätt detta om jag bara hittar ett boende fram till dess, tanken på att inte vara här när allt med hus och skit inte är klart, känns jobbigt. vill ju vara i närheten.. så de känns ändå som ett bra val. känns som norge är över. men de blir nog galant!  suck pung ändå men som man säger livet blir ju inte alltid som man tänkt sig .

natti på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0