nu börjar brännan komma!!

en heldag på stranden med syrrorna! sallad, nötter å litervis av vatten, mums mums. alla doppade sig till oc med emma som e den största badkrukan i familjen:P hihi, kastade boll och som alltid när man badar så blir man lite som barn på nytt!! drog sedan hem till pappa, röjde lite i ena garaget-1 shiit med verktyg han har! helt galet mycket 5dubbel sättningar av precis allt!! jätte mycket också som  ligger i nya förpackningar!!
drack lite kaffe och sedan anvjöt vi en iskall Öl! den bara rann rätt i mun , slut lika fort!

åkte sedan hem , trötta efter en hel dag på stranden! jag pkte  då hem till min fina lilla kim, åt mat! såååå gott de blev! smörkokt fisk, potatis å majskolv!! ahhh de vatnas fortfarande i munnen hahah mums ! Tack för smaklig måltid baby!

nu hemma har precis duschat och smörjt in mig med aloe vera gel, Mycket färg har man fått!!!  3 august och idag första riktiga känslan av sommar!! helr otroligt! :)
hoppas på fint väder i mon med för då blir de HAVERDAL igen :)

pratade lite med sandra innan tack för du finns gumman, vi ses snart!!

klockan precis strax efter 22.00 å jag ska krypa ner i sängen sätta på film och bara mysa!

Milla & Emma , mina fina systrar tack för en kanon mysig dag! älskar er & vet inte vad jag skulle göra utan er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0