Nu Är det brasved!

Stranden idag med massa picknik, blåste som fan idag så ja halva stranden har man väl tagit med hem...
åkte sedan hem till pappa har tömt klart ena garaget, shiit med grejjer , sen kom Bjarne så nu har vi tagit kål på tunnan! bara ett enda stort plockepinn! allt är i delar!! fyfan vad bra det känns! vilken känsla , yxor, kofot, stål spett, och allt annat vi kom åt! polackerna kom också och högg in! nu ska bara skiten till tippen så man slipper se den!
polackerna berättade idag med att de har antagligen hittat ngnstans att bo, lite sorlgt att de ska lämna men vad har man för val.. man ser de säkert på värgarna någon gång=)
Lämnade tillbaka malins pappa jerrys bil idag Tack för lånet ...
åt när jag kom hem och en dusch sedan hem till älskade malin & krille. kollade igenom lite i mina kartonger med kläder slängde hela 2 påsar med kläder:d duktigt!!!

ringde föreningen idag med, fick rum på snigeln!! känns otroligt skönt att veta att man har någonstans att bo igen:P trots att de e föreningen men men, e på snigeln fan så mye bättre "eget" kök dela bara med typ 8 andra så lite skillnad än innan att dela med 25 stycken där INGEN vet hur man plockar undan efter sig! så ja jävla skönt!
måste ringa angelica imon med hon svarade inte innan, måste kolla om hon har lämnat nycklarna för han hade inga där trodde han :S vette fan men men sånt löser sig alltid!! :) läser du detta angelica så ring en signal i mon så ringer jag upp :)
chuck and larry på teven :) å jag ska sova nu ,

 i morgon är de urnsättning 13.00. har itne tänkt så mycket på de men de kommer nog att gå bra, jobbigaste är ju begravingen , har väldigt mycket delade känslor kring urnsättningen men jag hoppas på lite lugna känslor ...
Saknar dig som bara den pappa, varje dag nu när vi hållit på i garaget så ser jag dina motorcycklar, det påminner mig om att jag skulle ta mitt till vår så Du & Jag skulle köra ner i europa! de gör ont att tänka så.. Men tro mig jag ska ta mitt körkort! och jag ska köra!

God natt ni fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0