Natti folk

ja herre gud vi kommer hem och nu har norskan flyttat in, shiit med saker hon har!?? hon ha rtill och med vart å sett på lägenheten en gång innan så hon visste hur mycket plats de fanns, men nej då hon har med hela sitt hem!! hon har flyttat hemifrån och rätt in hit å shiit vad tjejjen tar för sig, hela hela "vårt" rum är nu fullt av hennes prylar inte ens min resväska får plats i rummet! angelica håller på att gå i taket.. suck suck , hon har redan ocksåp börjat belamra vardagsrummet med dvd:er å bäcker å skit..

hon vill också ha ett helt eget skåp inne på toan , så hon ville flytta på "vårt allas" slåt för att bereda plats för henne!!
!! hallå!! skyll sig själv som flyttar in i ett kollektiv å tror hon ska bo själv. suck vad e de för människor.. så nu springer hon runt här, angelica sagt te henne ta väck skiten så man kommer fram! hur ska jag komma till mina prylar.. så ja jag som täntke somna tidigt ikväll , lycka till med de men jag ger de ett litet tag, ska facebooka lite å blogga så än e de ingen fara,

men iallafall suck man fattar väl själv att man inte kan ha med hela sitt hem . när man ska dela rum?? kan inte säga de nog med gånger!!!

nu ska jag mysa ner mej iallafall med choklad å blogga lite mer ska slänga upp lite bilder på resemål jag vill till!!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0