lege vakt!

Kom ifrån tidigare från jobb idag, stressade som en idiot, har nu vart inom föreningen och de ska nu sätta in mina 1000:- kr på konto, ÄNTLGIEN!, gick sedan till Oslo lege vakten = "vårdcentral" , de har ett jävla kö system.

Först fick jag gå till receptionen, ge mitt namn och varför jag var där. sen sitta er och vänta

sedan till sykepleier "värdering av ärendet" hon frågade också vad jag skulle göra sen fick jag vänta i ett annat rum

äntligen ropade de mitt namn gick in i en annan del av hallen /vänterummet  där jag fick sätta mig ner och vänta

2 timmar tog de äntligen ropades mitt namn igen och nu fick jag komma in , all denna tid för att få ett norskt läkarintyg, suck suck . tog 30 minuter till bara för att skriva in de på datan..

Glad är jag att Cilie var med mig! älskade du ! skulle myst på stan men vi var sammen hela dagen :) bättre än ingenting alls :)

äntligen därifrån , vi gick och köpte glass , Daimglass Mums. tjötade lite sen var Cilie tvunge att åka hem . hon har ju börjat skolan nu så hon har mycket att läsa. usch usch jag drar mig för den dagen jag börjar läsa igen..

Hemmkommen , ingen hemma. så skönt! tyst å lugnt slippa prata med någon bara satte med med datan och astte på Tracys hämnd på teven . den går lite kontisgt typ hoppas fram men de duger har ju sett den så många gånger så de går an iallafall.

ska laga mat till mig å angelica sen, fast just nu e jag itne så hungrig, glassen gjorde mig proppmätt , var skit hungrig men de gick som sagt snabbt över. ska iallafall göra något senare ikväll. får se om jag orkar vänta på angelica:)

Lovelilove talk to you later

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken jävla tid det tog. Tur att du hade Cillie med dig. Kramar i massor. älskar dig. <3 <3 <3

2011-08-23 @ 19:07:38
Postat av: Cilie

men findus jeg elsker jo deg å skjønner du vell! :) <3

2011-08-23 @ 22:21:13
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

Klart !! :) tihi du fina !! <3

2011-08-24 @ 10:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0