kan ingen svara i telefon!

åh har femhundraelva saker i huvudet just nu, funderar starkt på att börja söka jobb satan hemma i halmstad, denna sommaren blev skit, allt man planerat blev skit. ingen medvind och jag vet inte fan hur länge jag pallar.. suck suck,

hemma hos syrran nu ska äta lite lunch sen ska vi in på möte med juristen , påbörja bouppteckningen. suck detta evighets jobb, och ja så fort bouppteckningen e klar så har man blivit husägare . inte så roligt. hus = tid
tid ingen av oss har.

får se om jag får tag på angelica snart ringer some n galningn men inget svar. hon jobbar.. suck suck. men jag får fortsätta förssöka..

något anant chockartat NICKOLINA svarade i telefonen!! kan ni tro de?!! fan vad paff jag blev henne har man bara ringt sen MARS månad och idag svarar hon !!! äntligen får jag mina pengar + filmer!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa stanna i hstd ! ;D

2011-08-09 @ 11:36:28
Postat av: Frida

;)

2011-08-11 @ 19:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0