Kaffe dejt !

Jobbat å slitit, , in till stan , träffade kim (p) satte oss och tog en kaffe, eller som vi kallade det en nykter kaffe :) de måste ju också göras..
han följde mig till jobbet , stod å babblade sen var de dags att börja arbeta igen.
jo men visst alla 3 datorer ute i bilgate har de idag varit brudd med / knas.. så ja 106 bilar som i vanliga fall tar ca 45 minuter tog idag 2 timmar!! suck suck ,, dessa jävla datorer, men som tur varde angelica som jobbade med mig! så de gick fin fint!! :)
Trodde båten skulle bli jätte försenad men ikke den gick ca 19.40 :) inte så illa pinkat :) !!
träffade kim efter jobbet, han följde med hem vi köpta burger king å gick hem å mumsa :) nu har vi kollat på sex and the city :P stackars kim.. Muhahah
nu har jag precis följt honom till t-banan , dags för att åka hem . angelica gullig som hon är säger att hon kan sova på soffan :) söt nöt !!!
men nej jag vill ha min flickvän i sängen innan hon åker till kreta på lördag.. så det så!!!
gleder mig till på fredag då  kommer cilie på jobb ! inte träffats på en VECKA!!! suck suck miss you babay!
och ja just de emma kompis ringde idag Miss you a lot skönt att snacka en massa
natti folket nu ska jag sova med min flickvän.:)

Kommentarer
Postat av: Cilie

saknar dig med min lille lovebird :) ;) <3

2011-08-31 @ 10:23:24
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

^^ idag træffades vi !! LYCKA =)

2011-08-31 @ 18:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0