internet kasst!

Onsdag - rinhde jörn en hyresvärd i oslo så nu har jag boende!! en lägenhet i samma byggnad som angelicas , så där ska jag bo så länge men sen e de en i angelicas lgh som ska flytta å då tar jag den platsen !! fyfan vad skönt MEDVIND!!!!
annars lite seg dag, låg i sängen å väntade på att vi skulle köra ut till pappa, rensa lite rabatter och sånt. stack vid 15.00 började luka å självklart började de regna. ja menar varför inte. fick gjort rätt mycket ändå, drack kaffe och gick egenom lite papper å sånt, har nu också bestämt hur pappas gravsten ska se ut.

rensade de sista som måste göras nu innan jag drar till oslo, fick ett halsband som varit pappas , ett i silver och ett i guld med ett lejon på, både han och jag var lejon. så nu har jag de runt min kedja..

kom hem värmde lite spaggetti å köttfärssås, väntade på kim:) kollade på american pie - the wedding och bara babblade, trevligt så!


Torsdag - GRATTIS KRILLE TILL KÖRKORTET!!!!!

idag körde jag ut krille till ljungy malin å neo var också med idag var de den stora dagen för teoriprovet! HAN KLARADE DET!! fyfan vad nervös han var , jag å malin var minst lika nervösa, men nu jävlar har han det!!!

vi körde bort till Max och åt seger mat =) hamburgare å pommer mums.. och nu var de krilles tur att köra hela vägen hem !! gick galant, skönt att slippa köra faktiskt.

Ännu en gång grattis krille! nu slipper du den jävla körkortsboken.. :)

nu hemma hos milla ska dra till emma nu , äta p fixa med fullmakter + lägga upp bilarna + motorcyklarna på blocket, full späckad kväll, och i mon åker jag till oslo. 5 timamr buss inte lika kul....
hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0