God natt

Lång dag idag, känner mig lite sliten.. ska bli skönt med lördag så man får sova ut lite. allt var lugnt å fint på jobbet. kom sedan hem åt lite knäcke macka, och har läst ut min bok som jag började på härom dagen.. den var jätte bra men jag vet inte om jag tycker om slutet rikigt, , lite för många frågetecken.. men men boken hette

Mamma,Pappa,Barn AV Carrin Gerhardsen

helt klart godkänd bok!!

nu ligger jag i sängen å jag e faktiskt skit trött, sucj varför kan de inte vara lördag i mon. men men tiden går fort ändå så man ska väl inte stressa fram den ännu mer! skönt å ligga på rummet själv, inga som pratar, bara vara ensam. känns skönt att man har kommit igång med läsning också igen, nu har jag dock bara 1 bok kvar som jag ska låna av angelica. sen e allt uppläst. fan vad mycket man har läst ändå :P

men men nu e de iallafall god natt folket nu ska denna arbetaren sova så natti på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0