Första strand dagen!

Åkte idag ut till min lilla gubbe Dan, åt lunch å bara babblade om allt å ingenting, var ett kort besök för var idag tvungen att åka ut till GP bil, VILKEN JÄVLA IDIOT!!
så nonchalant! han hälsad inte eller något , han gick utanför dörren kollade på bilen i några få sekunder å säger
- ja men den ser ju ny ut
springer iväg å ska hämta papper som jag ska skriva på
ursäkta! jag ville bara veta vad jag kan få för bilen.. idiot! han kollar inget mer å säger en summa. men både jag å milla tänker likadant GLÖM DE inte en chans att vi vill sälja till som  , jo om de verkligen krisar och vi inte får sålt bilen men ja som sagt i VÄRSTA FALL!!
sen stack vi ner mot Östra stranden, Äntligen! första dagen på stranden en solig dag, badade, och vädret var perfekt så dära blåsigt så man kan ligga utan att de blir jobbigt, men också de farliga vädret de e då man bränner sig
och visst fan har jag bränt mig! baksidan :P men de var de värt!! äntligen har jag fått lite sommar känsla, rosiga kinder och de gör lite ont på baksidan! men ja de e sommar!!

åkte till maxi köpte en gör din egen sallad! så gott de var, 2 dagen utan cola/godis!! :D duktigt!!
degade lite hemma fixade t biler på bilen som vi ska sätta upp lite överallt,


Köpa?? kontakta mig :D



snakkade sedan med johanna gunnarsson , stack till henne, gick in till stan köpte vindruvor ¨å jordgubbar  å gottade oss till Live musik från tre hjärtan.
Väldigt trevligt att träffa johanna var länge sen man bara träffades och umgick å pratade om allt möjligt.  myspys nu ska jag lägga mig i tid sätta å en bra film och somna tidigt!! fixa med bouppteckning å sånt i morgon och så ska vi ta stranden innan vi drar ut till pappa. så i mon full rulle som alltid
saknar er cilie & angelica! kommer snart!
god natt ni alla fina älsklingar Mycket kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0