första dan i oslo,,

kom med bussen vid 14.00, söta sandra mötte mig vid bussen, stack snabbt till föreningen och hämtade min skåps nyckel.sen bar jag mig av till angelicas jobb, drack kaffe å åt en macarone. gott
Jobbade på stena nu första dagen . gick okej.
allt känns rätt tomt, vill inte vara här, känns konstigt. visst jag vet att livet går vidare och man kan inte sörja i all evighet,men jag känner att jag inte vill fortsätta det här. e för långt bort från er.. Vill bara att tiden ska gå snabbt , ska söka in på flygvärdinna kursen nu i dagarna,+ kolla om jag akn få jobb på stena fast i göteborg,  måndag ska jag till läkaren å fixa norskt läkarintyg, på tisdag ska jag ändra min adress till Majorstuen,
nu bor jagmed angelica, de känns bra att inte vara själv. så nu delar vi säng i typ 15 dar tills Sofie flyttar å en säng blir ledig.. mysigt like old days,, så nu myser vi i  soffan ska väl lägga sig i sängen å snozza till en film

Tack angelica för du finns just nu och att du låter mig bo med dig!!

sov gott jag hoppas på en bättre dag i morgon...
sandra tack för ditt jätte stöd!!
emma & milla älskar å saknar er redan så enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0