de ser ut som regnet kommer

TRøtt dag , men blev genast lite bættre nær cilie ringde och vi skulle møtas på stan :) træffade också angelica sen kom sofie och slog følje, satte oss først å åt lite mat, sen satte vi oss å tog en kaffe eller ja angelica och sofie jag vart så jævla mætt efter maten så nej tack før mig :P inga cigg heller så ja inget kaffe ingen cigg:P

køpte både kaffe å cigg lite senare då :)

sen bar de av på jobb, ha ridag fått nya printers på jobbet :) de funkar FABELAKTIGT!!!!
just love it!!! så idag har de verkligen gått undan ..

længtar dock hem idag  , e seg som en skumbanan..

Har nu idga med sagt upp mig ifrån stena line! slutar den 4 december!.. nu har jag iallafall fått tummen ur å skickat in uppsægningen...

nu blixtrar de pch dundrar och jag sitter sjælv ute i bilgaten !!!! FYFAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0