De går framåt

SÅ nu var jobbe dagen slut för idag,hemkommen å har ätit makaroner å köttbullar med angelica,mums.bara in i duschen nu så skajag lägga mig å kolla någon film, upp tidigt i morgon å bege mig ut till skedsmo..
skönt att vara tillbaka på jobb, komma in i lite rutin. tänker mycket hela tiden på hur jag ska göra med norge- sverige.
kommer inte fram till så mycket vettigt men jag tror att jag ska snakka med Brita (chefen) å säga de att jag slutar den 1 december!å då åker jag hem till sverige, vill ju hem tidigare men behöver också pengar vette fan om jag orkar att bara driva runt å stämpla.så blir de väl så sen att jag får ett jobb hemma så ska man säga upp sig i beloppet av 1-2 månader.
så ja jag har nog bestämt mig den 1 december då kommer jag hem!, sedan bär de av till thailand! låter de bra? sen vet man ju aldrig vad som händer kanske drar man hit till sommaren igen å jobbar lite, men de får man ta då..
saknar er där hemma! vill vara hemma hela tiden å bara kunna träffa er. visst de e som ni sa du kommer in i det snabbt å ja de gör man , de e ju tack vare att man jobbar så mycket så man hinner inte riktigt tänka.
men ja iallafall , nu e de dusch å säng å allt sånt där sen ska jag bara kosa ner mig!!
Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0