-fredag äntligen!!

Glad helg på er alla!! nu e de äntligen fredag, och de betyder att i mon har jag sov morgon!! :)
´hemma nu efter jobb, har precis ätit fiskbullar å ris!! fyfan vad gott , var hungrig som ett as! mums mums åt fan upp hela burken !! sitter nu i soffan å myser med angelica, sofie å´ gina till sex and the city!
skönt att känna att man e hemma! till skillnad från föreningen!

längtade hem lite idag, började tänka på dig pappa, var något som hände minns inte vad men jag skulle till och tönka på att jag ville ringa, men lika snabbt tanken kom upp så fann jag verkligheten igen..
kan inte tankarna samla sig någon gång...
ville säga att allt e bra och saknar dej, allt e sant fast verkligheten tar emot. saknar hemma nu , alltid saknar er.
men nu har jag vart här en vecka, å ja de går fort så jag e hemma snabbare än jag anar!

lugn helg blir de nog, jobb´å bara slappe ska bli skönt..

tänker ännu mer hur jag ska göra efter thalíland å nu har italien ploppat upp.. lära sig italienska inför sin vistelse i sitt hus i toscana kanske !!? så ja jag har mycket att kolla upp':)

men nu kooos i soffan lovelilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0