VIll ha mitt simkort nu!!

en helt okej onsdag, solen skiner himmeln är mer blå än molnig, precis ätit lunch, ja väldigt bra..
enda negativa än så länge är !! jag vill ha mitt sim kort till mobilen gud vad jag saknar min telefon, här tankar jag på med kontantkort , har jag ju itne haft på flera flera år.. fan jobbigt och de tar fan slut fort och hela tiden.. suck suck..

börjar jobbet 16.15-20.00
Guest service .. blir alltid lika nervös datasystem + norska != Fan inte lätt!!
Men jag har bestämt mig för att jag ska bli MASTER PÅ DATASYSTEMET!!!

ska nu in och boka min bussbiljett hem till älskade halmstad och alla mina älsklingar så snart e jag hemma igen=)
Längtar!
mammas goda mat


Lill malin
Kim
Melina
Snart e hon hemma igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0