Torsdag - Dags för stena

inte uppe med tuppen idag heller.. eller ja jag var uppe vid 7 när daniel e tvungen att gå till jobbet, suck! hihi
men sen jag kan itne förmå mig att vakna.. fattar itne vad de e med detta rummet ngt slags sömnpiller över det hela..
suck
solen skiner lite blåsigt men det är ändå perfekt vart kanon väder dessa 2 senaste dagarna och mina vårkänslor är enorma!!
Längtar

idag är de till Stena line som gäller ska idag få upplärning i bil gaten! spännande!!
de går nog kanon :)

börjar inte förrän 16.45 så jag tror nog gott jag ska sätta mig å söka lite mera jobb..
man får lite ångest när det är fint väder men som sagt palla jag slösar ju ändå bara pengar så fort jag går utanför dörren.. hahah
just de köpte en tjock tröja häromdagen och 1 fin tröja
175 kr fan inte illa pinkat!
som jag då gillar att tillägga så kunde man ju inte låta bli det är ju praktiskt taget gratis!!:)

började också igår kolla på desperate housewifes! så jävla bra!! muhahah Lovely!
och idag kommer ACE VENTURA!!!
började ladda ner den igår! och idag kommer den AAHHH Lycka!!!!

hej svejs leverpastej

detta inlägget uppdaterades inte innan så jag fortsätter prata:)

innan jobbet idga drog vi in och träffade Kim-Robin, tog en kaffe i det underbara vädret ! åå äntligen riktiga vår känslor!!
johanna stack sedan och träffade en gamal kompis, jag å kim njöt av solen, babblade massa om allt å ingenting,,
klockan sprang iväg å så fick jag också springa min väg till jobbet..
och nu har jag äntligen fått mitt Id kort:D wiie och med världens snyggaste bild på..:) muhaha
bilgaten gick jätte bra mycket folk men jag tyckte jag löste de väldigt bra!

en promenad hem och ja nu sitter jag här utsvulten för lilla jag kom på att oj man måste ju äta och de har inte jag eller jo 3 skorpor om det räkknas..:P
så nu blir det mat men vad orkar man denna kväll.. de blir nog skit bra:)
brita från stena  ringde nyss med jobba söndag:D GOA PENGAR:D

så men hej hopp igen då ha en underbar kväll för det ska jag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0