sitter på jobbet

ja nu sitter man hær på jobbet denna skøna lørdag dag solen skiner och ajg sitter inomhus . alla andra sitter å opera huset å har de gøtt!!
fuskigt..
finns inget att gøra heller!! varfør jobbar man 2 stycken från 12- 20 ?? jag kunde lætt kommit typ nu..
och de værsta e att jag e lite bakis med snurrig i bollen..
jævla kim igår alltså jæger och zambocca.. brrr
ja skyll dig sjælv frida du sa bara en øl men ja hur bra gick det då..
ahhaha suck
ja kan inte klockan bara tick vill hem till duschen vill hem och pussa daniel lite
vill hem och titta på johanna lite . ta ett bloss i lugnan ro och bara få vara lite bakis..
ska de vara så svårt.. hahah
jaja
mamam nær du ser detta tænk på lilla mig soms itter å jobbar bakis och allt och de værsta e jag måste ju vara trevlig mot kunderna också hahahah


Kommentarer
Postat av: Frida

skyll dig själv. Men jag tänker på dig min lilla tös. Kämpa på. Kramar från oss

2011-04-16 @ 15:45:30
Postat av: Mamma

2011-04-16 @ 15:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0