Onsdag

Var hemma hos Daniel igår, kollade film och bara hade det bra.
sov hos honom, vaknade vid 6 när hans klocka ringde, följde honom sedan en liten bit och gick inom kiwi och köpte frallor.
ja vad gör man nu 7 på morgonen när man faktiskt är pigg men inget jobb att gå till..
ja drack lite cola och herre gud hehe KÖPTE EN AS GOD CHOKLADMUNK!! fyfan vad god den var!
mumsig frukost..

glodde runt på facebook kollade min mejl har fått tider på stena line ända fram till juni!!:)
fast de ska fördelas men de ser bra ut:)
blev lite utråkad när klockan blev ca 9.15 och johanna låg å snarkade jämte mig,
så ja jag stängde av datan la mig ner och fan vad jag sov gott vaknade till helt och hållet typ halv 1 haha så skönt!

åt en fralla med god salami på
och nu de senaste timmarna har jag sökt jobb på nav.no
lite olika cafe'er, butiker, leksaksaffär ja lite smått å gott
nu funderar jag på en paus och kanske äta lunch men fan är itne sugen på någonting!!
det blir väl spagetti och korv eller något!!
kul kul kul kul kul kul

åh den har jag gkömt jag å johanna satt hela dagen igår å bara ååh är sugen på något så ja vi gick till Akes Pizza och delade på en mm den satt där den skulle! hahah
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0