mysig dag

3år -mamma ja älskar dig. 10år - Jaja mamma . 16år - OMG mamma går mig på nerverna. 18år - Vill flytta hemifrån! 25år - mamma hade rätt .........30år - Vill tillbaka till min mamma. 60år - mamma är borta. 80år - Jag skulle ge vad som helst för att träffa min mamma igen. Alla har bara en mamma, om du älskar din mamma så sätt detta på din status ♥ mamma jag älskar dej!

3år -mamma ja älskar dig. 10år - Jaja mamma . 16år - OMG mamma går mig på nerverna. 18år - Vill flytta hemifrån! 25år - mamma hade rätt .........30år - Vill tillbaka till min mamma. 60år - mamma är borta. 80år - Jag skulle ge vad som helst för att träffa min mamma igen. Alla har bara en mamma, om du älskar din mamma så sätt detta på din status ♥ mamma jag älskar dej!

pommes, chips
och nu desperata hemmafruar!!

natt till folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0