Fredag kväll

skulle haft lunch med oss idag satt oss i solen på opera huset och haft de gött istället har jag typ sovit segat hela dagen ändå fram till jobbetimman kom,,,
seg som ett svin har jag vart
kommer till jobbet oh fan glömt nycklarna! står och håller i dom innan jag går men nej då jag e så smart att jag lägger de på boret och går ahh suck får springa och hitta kläder, bahh
as mycket folk inte en lugn stund på hela kvällen så grymt mycket folk.
längtar hem mer och mer ..
vill att de ska vara torsdag nu!!!!

kommer hem och hittar johanna gråtandes ja då har hon kollat på The notebook!
så bra film!!
nu sitter hon å ser så deprimerad ut så nästan jag själv börjar gråta.. höhö

så vad händer denna kväll? inte mkt tror jag jobbar i mon 12-20 så de blir väl lugnt skulle jag tro. pallar nog inte så mkt. får se vad kaninen på andra sidan ska göra eller ngt. vette fan.

men iallafall hoppas ni alla andra hemma i halmstad haft de bra hörde de vart sol där så ja kul för er :P
puss på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

nu vet jag hur du mår i morgon.

2011-04-16 @ 15:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0