Ensam i Oslo

Kom nu tillbaka till Oslo igår kväll
fick något av en panik attack av att faktiskt inse att jag är här helt själv!
packade upp min väska och fixade på typ 10 minuter sen då?
ja lite smått panik ville itne rns gå ut å röka,
pratade med min kära mamma

knack knack
där står den långa mannen Daniel och ser fortfarande lika söt ut!
han förgyllde min kväll massa snack å bra musik OCH han hade cola å chips med sig :)

idag soligt och fint stack upp till kaninen å se om ngn var hemma oj ja kim var de så vi gick ut och skulle sola, han visade mig fästningen skit fin utsikt!!
så där har vi suttit de senaste 3 timmarna.. så skönt förutom alla moln som gjorde de as kallt! haha

nu hemma och ja självklart som de  e här i norge så har jag glömt äta så de ska jag upp å göra nu laga lite pasta med pasta sås tror jag de får bli.,
så ja idag har paniken släppt . så de känns nogorlunda bra!

DE BLIR BÄTTRE!!!

så men iallafall talk to you later! LOVE

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat tur att den långe mannen kom som räddareni nöden. Allt kommer att bli bra det tar några dagar sen tänker du inte på att du är ensam. Pussar o Kramar i massor från Mamma o Bosse. <3 <3 <3

2011-04-28 @ 16:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0